Kontakta oss via mail vid förfrågan eller köp
Leveranstid varierar med produkttyp och antal - se våra allmänna villkor för mer detaljerad information.
Ångerrätt
Öppet köpt/ångerrätt gäller EJ vid beställning av personifierade produkter. Vid beställning åligger det dig som kund att omgående kontrollera orderbekräftelsen och omgående kontakta oss vid eventuella felaktigheter (så som antal, storlek, stavning etc.)
Vår hantering av personuppgifter i enlighet med GDPR kan ni läsa mer om i våra allmänna villkor.
Vi strävar alltid efter att du som kund ska bli så nöjd som möjligt - om du mot förmodan skulle vara missnöjd så kontakta oss så ser vi om vi kan finna en lösning
Vi besiktigar alla produkter innan dessa skickas till dig. Skulle produkten ändå vara skadad eller felexpedierad när den anländer åtar vi oss i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning att kostnadsfritt åtgärda felet.
Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara. Klagomålet ska skickas omedelbart efter att defekten har upptäckt och reklamationen är inte godkänd förrän vi mottagit och kontrollerat varan.